Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroje managementu kvality
Matoušek, David ; Řezníčková, Hana (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je rešeršně popsat průběh manažerského plánování a zlepšování kvality. Práce začíná popsáním základních pojmů týkajících se tématu a jejich rozvedení. Dále pokračuje fází plánování kvality, kde popisuji dvě metody plánování kvality. Na tuto část navazuje kapitola zlepšování kvality. Zde jsem téma rozdělil a popsal. V předposlední kapitole jsem se zaměřil na dvě nejpodstatnější metody používané v plánování a zlepšování kvality. Poslední kapitola je zaměřena na problematiku lidského faktoru při plánování a zlepšování kvality a jeho dopad na efektivitu popsaných metod. V úplném závěru jsem své poznatky shrnul a zhodnotil.
Nástroje managementu kvality
Matoušek, David ; Řezníčková, Hana (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je rešeršně popsat průběh manažerského plánování a zlepšování kvality. Práce začíná popsáním základních pojmů týkajících se tématu a jejich rozvedení. Dále pokračuje fází plánování kvality, kde popisuji dvě metody plánování kvality. Na tuto část navazuje kapitola zlepšování kvality. Zde jsem téma rozdělil a popsal. V předposlední kapitole jsem se zaměřil na dvě nejpodstatnější metody používané v plánování a zlepšování kvality. Poslední kapitola je zaměřena na problematiku lidského faktoru při plánování a zlepšování kvality a jeho dopad na efektivitu popsaných metod. V úplném závěru jsem své poznatky shrnul a zhodnotil.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.